FÖR SENT EGENTLIGEN

Bild: Dagens eftermiddagsfika


God kväll & ursäkta för dålig uppdatering idag. Dagen har varit fullspäckad med sång och musik, från 10:30-16:30 är de det enda jag sysslat med. Det är mycket övning inför VÅRKONSERTEN nästa tisdag och inför "Friskoledagen" på lördag. Det kräver mycket tid och tålamod för att orka med, och jag klarar det hyfsat bra.

 

Avslutade precis kvällssamtalet med min älskling. På kvällarna saknar jag alltid honom jätte mycket! Det är nu jag bara vill lägga mitt huvud i hans knä och somna... ♥

 

Nu är jag så trött, igen. För trött egentligen. Ska tvätta ansiktet, borsta tänderna och krypa ner i sängen nu och sova sött. Imorgon blir det ännu en dag med bara sång, sång, sång och musik... Men på kvällen ska jag umgås med min allra bästa vän och passa lillasyster Michelle.

 

Natti natti!

Jag och underbara Michan! ♥


Kommentarer
Postat av: bea

ÅÅH hur fina? saknar mina favvokvinnor :) fika kan tyckas?

2010-05-18 @ 18:35:04
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0