MIN KVÄLL I BILDER.

En tiggande vovve... Så söt också!


En bok & ett glas mjölk med täcke och kudde i hamocken...

 

Kvällsmat framför TV:n med mamma och 3 småsyskon...

 

MYSIGT!

Nu mår jag bättre - är magen glad så är människan glad! Dock har jag ont i kroppen, vet inte om det är växtvärk kanske? Kan jag växa mer? Känner mig varm i kroppen... Eller har jag för mycket kläder på mig?

 

Tycker att Anna Bergendahls nya album är ganska fantastisk faktiskt! Min favoritlåt är "Barcelona Blues", så himla charmig.

 

Vad gör ni ikväll?

Hoppas ni har det mysigt!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Michan

Hahah kul!! Det är min favorit också, älskar hur hon uttalar och avslutar alla fraser! It's mord or less awsome;)

2010-05-04 @ 09:12:49
URL: http://michaelahanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0